WIZERUNEK BIZNESOWY
Kojarzony z osobą indywidualną, firmą ale także obowiązujący organizacje czy instytucje.
Rządzący się własnymi prawami, więc dobór żadnego z jego elementów nie powinien być dziełem przypadku.
Odpowiednio dobrane elementy stroju świadczą o profesjonalizmie, przygotowaniu zawodowym oraz zaangażowaniu w to, co się robi.
Najważniejsze kwestie wyglądu dotyczą psychologii koloru w biznesie, kolorystycznych typów urody, zasad doboru garderoby (w tym materiałów), dodatków, fryzury i makijażu stosownie do sytuacji biznesowej. Mając wiedzę o profesjonalnym budowaniu wizerunku
biznesowego, jeśli zdecydujemy się na łamanie zasad, będziemy robić to świadomie, licząc się z konsekwencjami.
Świat biznesu w dzisiejszych czasach wymaga uszytego na miarę wizerunku, który jest cennym narzędziem do osiągania sukcesów i realizacji zamierzonych celów.
Korzyści budowania profesjonalnego wizerunku w biznesie:
- przyczynia się do powodzenia podczas negocjacji.
- zwiększa siłę wypowiedzi.
- gwarantuje większą pewność siebie.
- wzmacnia wiarygodność oraz buduje prestiż firmy.
- podkreśla profesjonalizm i kompetencję.
|