WIZERUNEK BIZNESOWY

Kojarzony z osobą indywidualną, firmą ale także obowiązujący organizacje czy instytucje. Rządzący się własnymi prawami, więc dobór żadnego z jego elementów nie powinien być dziełem przypadku. Odpowiednio dobrane elementy stroju świadczą o profesjonalizmie, przygotowaniu zawodowym oraz zaangażowaniu w to, co się robi. Najważniejsze kwestie wyglądu dotyczą psychologii koloru w biznesie, kolorystycznych typów urody, zasad doboru garderoby (w tym materiałów), dodatków, fryzury i makijażu stosownie do sytuacji biznesowej. Mając wiedzę o profesjonalnym budowaniu wizerunku biznesowego, jeśli zdecydujemy się na łamanie zasad, będziemy robić to świadomie, licząc się z konsekwencjami. Świat biznesu w dzisiejszych czasach wymaga uszytego na miarę wizerunku, który jest cennym narzędziem do osiągania sukcesów i realizacji zamierzonych celów.

Korzyści budowania profesjonalnego wizerunku w biznesie:

  • przyczynia się do powodzenia podczas negocjacji.
  • zwiększa siłę wypowiedzi.
  • gwarantuje większą pewność siebie.
  • wzmacnia wiarygodność oraz buduje prestiż firmy.
  • podkreśla profesjonalizm i kompetencję.